پرسش های متداول


سوالات مهم و پر تکرار : 

 

1- لایسنس ها بلاک نمی شوند؟

پس از سال تلاش در این حوزه مفتخریم اعلام نماییم لایسنس های این شرکت جزء معدود لایسنس هایی بوده که بلاک و قطعی نداشته و شما با خیال راحت می توانید نسبت به تهیه آنها اقدام نمایید.جهت اطمینان همکاران عزیز، تمام لایسنس ها از ضمانت کارکرد و پشتیبانی یکساله برخوردار هستند.

 

2-لایسنس ها شرکتی هستند یا اورجینال؟

لایسنس ها بصورت شرکتی می باشند و آپدیت  نرم افزار از طریق سرور های داخلی و با سرعت بالا قابل دریافت می باشد،  آپدیت ها دقیقا مطابق نسخه اورجینال می باشند.

 

3-امکان نسب مجدد پس از تعویض ویندوز وجود دارد ؟

بله، قابل انجام است.

 

4-آیا لایسنس فقط نسخه nod32  را فعال سازی می کند؟

لایسنس های شرکت ما روی تمام نسخه های شرکت ESET قابل فعال سازی می باشد. شما از قسمت دانلود می توانید نسخه مورد نظر را دانلود نمایید و فعال سازی خود را انجام  دهید.

 

5-ترافیک اینترنت کاربر برای دریافت آپدیت ها به چه صورت محاسبه می شود؟

یکی از مزایای استفاده از لایسنس های شرکت ما بحث ترافیک مصرفی کاربر در زمان دریافت آپدیت ها می باشد، که به صورت نیم بها محاسبه می شود.

 

6-آیا فعال سازی از طریق وب سایت خاصی می بایست انجام شود و فعال سازی با پیچیدگی همراه است ؟

خیر فقط با چند کلیک ساده فعال سازی و نصب انجام  می شود و هیچ گونه پیچیدگی در فرایند فعال سازی وجود ندارد.

 

7-پشتیبانی لایسنس ها به چه صورت است ؟

پشتیبانی ما بصورت 24 ساعته فعال می باشد و هر ساعت از شبانه روز می توانید از طریق شماره تماس پشتیبانی (02173652000) به کارشناسان ما متصل شوید و از راهنمایی های آنان بهره مند شوید.

 

8-آیا مهلت زمانی مشخصی جهت فعال سازی وجود دارد و تاریخ شروع استفاده از چه زمانی محاسبه می شود؟

خیر هر زمان که فعال سازی انجام شود از همان روز، تاریخ شروع و پایان محاسبه می شود.

 

9-هر لایسنس فقط روی یک سیستم قابلیت فعال سازی دارد؟

بله